Ma-vrij
08:30 - 18:00
(op afspaak)
Bel op: 0512 - 513757

Corona

 

 

CORONA SPELREGELS

 

  • Lieve diereneigenaren.
    In verband het voorkomen van de besmetting met het coronavirus houden wij ons aan de richtlijnen van het RIVM en de KNMvD. Natuurlijk ontkomen ook wij niet aan het maken van diverse spelregels met betrekking tot de corona-epidemie. Daarom willen we graag een aantal afspraken met u maken ter bescherming van uzelf, onze dierenartsen en onze medewerkers.
  • Na telefonisch overleg is een dierenarts beschikbaar voor de volgende behandelingen en ingrepen:.
    • Spoedgevallen en zieke dieren.
    • Pup-en kittenvaccinaties en als de bescherming van de vaccinatie van uw volwassen dieren bijna verloop.
    • Voor operaties ,sterilisaties, castraties en gebitsbehandelingen.
    • Aanvullende laboratorium of diagnostische onderzoeken.
  • We willen wel graag een aantal spelregels met u afspreken.
    • Kom uitsluitend naar de praktijk als u gezond bent.
      • Geen koorts of verkoudheidsverschijnselen hebt.( hoesten/verkouden)
      • Geen contact hebt gehad met corona patiënten.
      • Stuur anders iemand die volledig gezond is.
    • Houd 1,5 meter afstand.
    • Was thuis van tevoren gaarne uw handen. Wij hebben desinfectievloeistof op de balie staan.
    • Uw dier mag alleen door één gezonde eigenaar begeleid worden.
    • Het is mogelijk dat u gevraagd wordt in de wachtkamer te blijven en dat uw dier door een assistente naar de spreekkamer wordt begeleid. In de spreekkamer wordt uw dier zoals gebruikelijk onderzocht. De behandeling en of medicatie  wordt met u besproken.
    • Door al deze maatregelen wordt onze capaciteit kleiner. We vragen hiervoor uw begrip. Wilt u om iedereen aan de beurt te laten komen de gesprekken niet langer dan noodzakelijk te houden i.v.m. de langere procedure en de te verwachte vele vragen
    • MEDICIJNEN EN VOER kunt u alleen TELEFONISCH bestellen. Wij maken het dan van tevoren voor u klaar. U kunt het dan bij de Balie ophalen. Dit om te zorgen dat u snel geholpen kunt worden.
    • Let op. We laten maar één  klant tegelijk toe aan de balie. Volgt u alstublieft de aanwijzingen van de assistente op.
    • Betaal s.v.p. contactloos of met de pin. Wij reinigen het apparaat en de deurklinken vanzelfsprekend vaak.
    • BIJ TWIJFEL OF VRAGEN: OVERLEG TELEFONISCH MET ONZE ASSISTENTES
    • Eventueel verzoeken wij u bij meerdere klanten regelijk even buiten te wachten.
  • We wensen u en uw dierbaren het allerbeste de komende tijd.

 

  • TEAM DAP DE DRAIT.